na aliexpres mi maji vratit penize za zrušenou objednavku ,mezi tím jsem přešel k jine bance vubec nevim jak mam postupovat aby mi penize přišli na novou banku Pavel
Rate this post
2 komentářů k vraceni peněz
Jarda-Foreverman
1. Musíš změnu banky oznámit mailem na: aliexpres a tam Ti určitě odpoví.
Pokud už peníze poslali na zrušený účet, tak to bude trvat tuplem dlouho a
dlouho budeš asi i urgovat banku, protože nikomu se nechce vracet peníze !
Bankám, ani prodejcům !!! Tak to bude možná i několik měsíců trvat. 🙁
2. Změnu banky nedělám denně, ale myslím, že jsou povinni peníze z předchozí banky
převést do nové snad do měsíce. Kontrola je jednoduchá, podle výpisu z předchozí banky,
víš přibližně kolik jsi tam měl a denně se můžeš On-Line určitě hlídat v té
nové bance, pohyby plateb a od koho !
3. Komunikovat mailem jak s předchozí bankou, tak i s prodejcem, víc asi nevymyslíš.
Kdyby to trvalo extrémně dlouho, pohrozit právníky, nebo to opravdu udělat.
– Jen bohužel u nás ještě neexistují hromadné žaloby, na malé prohřešky na spoustě lidí
a navíc postihy, jsou u nás extrémně nízké !!!
Jarda-Foreverman
Jo a do předmětu v mailu, psát nejlépe vždy tzv.: číslo jednací, sporu, objednávky, reklamace, apod.
– Tím se vše zrychluje, navíc pro případ soudu, je komunikace zásadním důkazním faktorem.
Takže se chovat razantně, používat hodně fakta a nepoužívat výhružky a sprostá slova.
1. Musíš změnu banky oznámit mailem na: aliexpres a tam Ti určitě odpoví.
Pokud už peníze poslali na zrušený účet, tak to bude trvat tuplem dlouho a
dlouho budeš asi i urgovat banku, protože nikomu se nechce vracet peníze !
Bankám, ani prodejcům !!! Tak to bude možná i několik měsíců trvat. 🙁
2. Změnu banky nedělám denně, ale myslím, že jsou povinni peníze z předchozí banky
převést do nové snad do měsíce. Kontrola je jednoduchá, podle výpisu z předchozí banky,
víš přibližně kolik jsi tam měl a denně se můžeš On-Line určitě hlídat v té
nové bance, pohyby plateb a od koho !
3. Komunikovat mailem jak s předchozí bankou, tak i s prodejcem, víc asi nevymyslíš.
Kdyby to trvalo extrémně dlouho, pohrozit právníky, nebo to opravdu udělat.
– Jen bohužel u nás ještě neexistují hromadné žaloby, na malé prohřešky na spoustě lidí
a navíc postihy, jsou u nás extrémně nízké !!!
Jo a do předmětu v mailu, psát nejlépe vždy tzv.: číslo jednací, sporu, objednávky, reklamace, apod.
– Tím se vše zrychluje, navíc pro případ soudu, je komunikace zásadním důkazním faktorem.
Takže se chovat razantně, používat hodně fakta a nepoužívat výhružky a sprostá slova.