Dobrý den,
dovolte mi se na Vás obrátit s prosbou o pomoc při řešení reklamace opravy motoru sušičky AEG .
Při řešení reklamce motoru sušičky na kterou výrobce dává prodlouženou záruku (10 let)
jsme byli informováni že nemáme potřebnou online registraci, kterou je nutno provést nejpozději do 3 měsíců od koupě a proto uplatnění opravy motoru lze řešit pouze jako pozáruční.
Sušička je k naší smůle 4 měsíce po záruce (PC:18.000,-Kč, zakoupeno v Datartu).
Při nákupu samotném jsme bohužel nedostali informaci o nutnosti registrace výrobku v určité lhůtě, jako podmínku pro platnost 10 leté záruky na motor.
Ani na sušičce samotné jsem nenašel na „reklamním štítku v AJ“ informaci o dodržení stanovené lhůty na registraci. Nevím kde jsme se měli toto dozvědět. Bohužel nemáme ve zvyku po nákupu spotřební elektroniky nebo bílého elektra pro jistotu procházet stránky výrobclů a hledat informace o podmínkách platnosti (10ti leté záruky) prodloužené záruky, zvlášť když vidím na výrobku etiketu které mě informuje o této prodloužené záruce.
Z celé této situace mám dojem, že jsem neudělali nic špatně a záruku na motor přesto nemáme.
Proto Vás zdvořile žádám o možnost posouzení, zda mám nějakou šanci donutit výrobce k opravě motoru v záruce (např.vzhledem k tak krátké životnosti motoru odešel 4.měsíce po 2 leté záruce) Nejedná se o klamání zákaznáka?
Děkuji
Martin