jak připojit digitální podpis k pdf příloze

Ke korespondenci používám Micr Outlook.
Mám taky od Pošty vystavený digitální podpis. Byla to kalvarie, ale nějak se to podařilo. muselo to být abych se dostal do Tržiště a Gemin.
Rád bych při odesílání faktury, kterou naskenuji připojil digitální podpis, tak abych nemusel následně ještě posílat fakturu poštou.
Pro adresáta byla faktura platným dokladem.
Co k tomu e-mailu mám připojit a jak to má chápat adresát.
Jestli je to možné, jak také co nejjednodušeji zakládat evidenci, když účetnictví běží na samostatném programu a i jiném počítači. Tak aby to vyhovovalo fin. kontrole.
Pokud to je možné, kde najít nějaké návody a bližší podrobnosti srozumitelné pro staršího a ne zrovna znalého člověka.
Děkuji za jakoukoliv upřímnu radu.

Rate this post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *