Ahoj, vypadá to že se tady v tomhle vyznáte a snad mi budete schopni pomoct.
Můj problém je, že chci za každou cenu odstoupit od kupní smlouvy (předmět – notebook, cena 30 000,-). Zakoupen v kamenném obchodě dne 21.9.2010 následné 2 uznané reklamace, letos v červnu 1 neuznaná (vyskytovala se chyba – jen někdy za podivných podmínek – v servise se jim neprojevila) 7.9.2012 zasílám na 4. reklamaci (důvodem je stejná chyba, ale teď už přesně vím v jakém případě se vyvolává, chyba není softwarová – testováno). Na pultě obchodu (www.alfa.cz) jsem jim přesně popsal a i UKÁZAL v jakém případě se závada vyskytuje (jedná se o změnu rozlišení po probuzení ze sleep módu ale pouze pokud je nb zapojen v síti, uspí se, vytáhne ze sítě a probudí se už s jiným rozlišením) NB si myslí ze je připojen k jinému zobrazovacímu zařízení. Vše mám od obchodu potvrzeno, zapsán postup na papíře atd. NB přebrali s tím že ho budou testovat, případně zašlou do Sony. po třech týdnech, t.j. včera 1.10.2012 přišla odpověď reklamace zamítnuta – závada se neprojevila! poukazuji na to že je už dnes po záruční době (která ale pokud se nepletu narůstá o dobu, kterou strávil výrobek na opravách) Na to jsem volal do Sony že chci reklamační protokoly s popisem všech závad. Nu operátor mi sdělil že nb byl naposledy v opravě 25.9.2012 což odpovídá ale uvedená závada byla ,,Z PROBUZENÍ ZE SLEEP MODU SE MENI ROZLISENI DISPLEJE“ coto je?! jak se mám k tomuhle postavit když alfa zatajila některé DŮLEŽITÉ skutečnosti? mohu si nb přebrat? jsem s nim vyznamně nespokojený! pokud se mi zavada při přebírání projeví – budu to ihned zkoušet – muhu trvat na odstoupení od kupní smlouvy? jelikož 30ti denní záruční lhůta končí 7.10. a zboží je neopraveno nabíhá tak nová 30ti denní lhůta??
POMOZTE MI PROSÍM…