Dobrý den,
objednal jsem si přes internet krém na klouby. Chybu jsem udělal tu, že jsem uvěřil recenzím na oněch stránkách, vypsal své jméno a tel. pro objednání. Jakmile jsem kliknul na objednávku, objevila se zpráva, že mi zavolá operátor. Tak se i stalo a já jsem schválil objednávku po telefonu. Až poté mne napadlo, že si zkušenosti jiných lidí s účinkem přípravku ještě ověřím jinde. A zjistil jsem, že je všechno jinak.
Falešný doporučující lékař na stránkách, operátor který tvrdil, že je výrobek vyrobený v česku. Způsob objednání je údajně takový proto, aby se obešly distribuční sítě a cena byla co nejnižší atd.
Zjistil jsem, že krém je někde od panamské utajené firmy, není schválen v ČR a již je uveden jako jeden z mnoha přípravků i od jiných „firem“ na stránkách SÚKLu jako neschválený.
Nakonec jsem zjistil, že vlastně firma nemá nikde ani e-mailovou adresu, telefon nebo adresu provozovny. Jakmile jsem zavolal zpět na číslo, ze kterého mi volal operátor oné firmy, dozvěděl jsem se od operátora mé mobilní sítě, že telefonní číslo neexistuje.
Prosím o radu. Jak mám postupovat, když zboží není takové, jaké jsem si objednal, a nemám ani kam poslat dopis o odstoupení od kupní smlouvy. Zboží má přijít zítra, ale nechci jej přebírat ani za něj v tomto případě platit.
Děkuji za odpověď Jaroslav L.