Dobrý den, ráda bych se informovala jak postupovat v případě, že prodejce zvýšil cenu zboží po nákupu.
Tedy, ve slevovém serveru jsem si koupila kalhoty za 400,–. Přišlo mi potvrzení objednávky, kalhoty jsem okamžitě zaplatila, přišlo i potvrzení o přijetí platby s tím, že kalhoty přijdou do 7 dnů. Těsně před vypršením doby dodání mi přišel mail, ve kterém se majitelka e-shopu omlouvá za technickou chybu na jejich serveru a žádá doplacení ještě 200,– nebo nabízí vrácení peněz. Ve slušnosti jsem jí odpověděla, že mě jejich chyba mrzí, ale nezajímá a já bych ráda zboží, za které jsem zaplatila. Na to mi přišla odpověď, že mi posílají peníze zpět.
Jak v takovém případě postupovat? Nejde mi o peníze, ale spíše o princip. Příště můžou říct, že mám doplatit třeba milion?