vadné zboží

Dobrý den,
zakoupila jsem přes internet parní mop, fungoval mi půl hodiny,hned druhý den jsem ho zaslala na reklamaci s tím že žádám výměnu zboží,asi za 14 dnů mi dorazil dle mě nový,bez reklamačního protokolu,ale ten mi jel pro změnu hodinu 🙁 tudíž jsem ho opět zaslala zpět s tím že žádám zpátky peníze,že už tomu nevěřím..zaplatila jsem za něj 1530 i s dopravou + už 2×89 za poštovné..myslíte že mám šanci uspět nebo se prodejce bude bránit a já budu takhle šaškovat pořád dookola??Prodejce se mnou vůbec nekomunikuje už od prvního problému..hraje tzv. „mrtvého brouka“ .. Děkuji

Rate this post

1 komentář k vadné zboží

  1. Na vrácení peněz je nárok po 3. reklamaci, po té druhé reklamaci to záleží na jeho dobré vůli. Kdybys chtěla hned při zakoupení během 14 dnů vrácení peněz, měla bys na to nárok, takhle to ale není automatické

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *