U fy TV PRODUCT v Brně jsem pro nemocnou manželku zakoupil vyhřívací a masážní podložku do auta,jelikož má náchylný spodek při nachlazení.Když jsem zakoupenou tepelnou podložku namontoval a žena si sedla,ihned z ní vyběhlo pár ostřejších slov,neboť jak na sedací části podložky uvnitř výrobku sedačky,tak na opěrce uvnitř sedačky jsou vestavěny tepelné zdroje,které mají tvar na osah oválného předmětu,který je tvrdý a tím pádem kdokoliv si sedne,tyto tepelné zdroje jej tlačí do hýždí i do těla které se opírá o sedadlo na němž je tato podložka.Koupě byla provedena v sobotu a v neděli jsme měli jet ven a já jsem tepelnou podložku namontoval,aby žena měla od spodu teplo.Hned v pondělí jsem zašel na prodejnu TV products a sdělil jsem prodavačce,že bohužel žena na tom nemůže sedět kvůli bolesti od tepelných zdrojů zamontovaných do podložky a proto ji vracím.Prodavačka mě sdělila že mě peníze nemůže vrátit,že buď si musím zakoupit ve stávající hodnotě nějaký jiný jejich produkt,nebo si musím podat reklamaci.Takže jsem tak učinil a sepsali jsme reklamaci a na daný formulář jsem napsal,že podložka nám nevyhovuje a žádám zpět vrácení peněz,neboť tepelné zdroje na sedačce tlačí do hýždí.Na danou reklamaci jsem dnes obdržel odpovědod společnosti TV products,kterou Vám zasílám.Dobrý den,
Vaše reklamace byla vyřízena dle platné legislativy. Postup na prodejně, kdy Vám bylo nabídnuto, vyměnit zboží za jiné v odpovídající ceně, je také dle zákona.
Na posouzení technika neshledávám žádné pochybení.
S pozdravem
Neveklovská Petra
vedoucí rek. oddělení
TV PRODUCTS CZ s.r.o.
Rybná 669/4, 110 00 Praha 1
Provozovna: Kněžskodvorská 2277/26
370 04 Č.Budějovice
Tel: +420 387 020 571
Email: neveklovska@tvproducts.cz
A můj email kterým jsem upozorňoval na nevyřízení reklamace.
Vážení,dne22.10.2016 jsem ve vaší prodejně TV product Brno,Kapucínské náměstí zakoupil pro svoji ženu která je nemocná a která kvůli problémům musí mít teplo od sedadel v autě,,Podložku vyhřívací do auta,,v ceně 699,-Kč.
Hned druhý den jsem ji překvapil když nastupovala do auta a sdělil jsem jí o co se jedná.
Ovšem když dosedla na sedadlo,hned spustila ,,co to je,co to tady tlačí,na tom nemůžu sedět a j.!
Takže to byla neděle a v pondělí jsem zašel vrátit tuto podložku do prodejny,kde jsem product zakoupil a sdělil jsem prodavačce která přijímala reklamaci,že :TEPELNÉ zdroje které jsou v dané podložce tlačí sedícího spolujezdce do hýždí a tím pádem výrobek neodpovídá potřebě-je nevyhovující pro její potřebu..
1)Jestliže daný pracovník který kontroloval moji reklamaci na daný výrobek neví co jsou to hýždě,přikládám odborné vysvětlení:zadní část těla člověka a primátů na rozhraní trupu a nohou, sloužící k sezení.
2(Vyzkoušel si někdo z nákupčích zdali tepelné zdroje netlačí uživatele této podložky a zdali není reklamace oprávněná?
3)Dle zákona má zákazník možnost vrátit v dané době zakoupený výrobek a to bez jakéhokoliv udání důvodu.
4)Když jsem výrobek druhý den reklamoval,sdělila mě pracovnice obchodu,že si musím v ceně mnou zakoupeného zboží koupit jiný výrobek,což neouhlasí s reklamacemi dle zákona..
Jelikož jsem vaším chováním velice znechucen,dám vám ještě šanci změnit váš neoprávněný výsledek reklamace a počkám na vaše vyjádření do 21.11.2016.zdali se mě ozvete s vaším vyjádřením.
Nepodáte li mě do data 21.11.2016 vaše iformace o vyřešení mé reklamace,upozorňuji vás že vše budu řešit,což ovšem dle zákona nebudu nucen použít a uvědomíte si vaše nedopatření,které se stalo nekompetencí vašich zaměstnanců a vše v daném termínu vyřešíte k naší spokojenosti.
Jsem s pozdravem a očekávám vaši odpověď.
Rosendorf František
Anenská 2
602 00
BRNO
Mám doměnku,že bylo uzákoněno,že v určitém termínu může zákazník vrátit zakoupené zboží a nemusí udat důvod vrácení.Já ten důvod mám oprávněný a jsem společností TV products ignorován na svém právu.Proto Vás ještě požádám,zdali by jste mě vmohli v případě že mám pravdu informovat o mém dalším postupu,který bych měl podniknout.Jsme oba důchodci a myslíme si že společnost TV products se chová k zákazníkům neuctivě a nadřazeně.Spoléhají na to,že jsme staří a nemůžeme se bránit?Děkuji Vám za pomoc a přeji příjemný den.Rosendorf František Anenská 2 Brno email:frosendorf@seznam.cz