Dobrý den,
Obracím se na Vás s dotazem, případně s žádostí o radu.
V prosinci 2014 jsem zakoupil dámské hodinky v prodejně Klenotnictví Novotná, nám. T. G. Masaryka, Dvůr Králové nad Labem, IČO 11019999.
V lednu 2015 jsem přišel výrobek reklamovat do obchodu s tím, že manželce praskl pásek. Reklamace byla zamítnuta, prý je na ZL uvedeno, že se na pásek nevztahuje ( ANO, je to tam uvedeno ) a že si musím sehnat pásek nový. Nejdříve jsem byl upozorněn, že si ho sám stejně nevyměním, že to musí dělat servis, protože hodinky jsou vodotěsné a při výměně je nutné odejmout zadní kryt.
Později jsem byl telefonicky vyrozuměn dodavatelem, že na daný typ hodinek se pásek již nedodává.
Nechci se smířit s tím, že po měsíčním používání výrobku jsem nucen výrobek vyhodit a záruka není vymahatelná. Řemínek je součástí prodaného výrobku a spotřebitel ani nemá možnost si doma řemínek sám vyměnit, přestože ho už ani nekoupí, protože se nedodává.
Můžete mi, prosím, poradit jak postupovat a zda jsem v právu, pokud chci řemínek nový ?
Škarda Oldřich
Čsl.Armády 811
Milevsko
39901
Tel. 725518589
Email: oskarda@seznam.cz