Pokud jste fanouškem webových her, jako Travian nebo Divoké kmeny, asi vás potěší téma dnešního článku, který můžete považovat za takové malé herní doporučení.
Nejdříve si upřesníme, v čem tato hra vlastně zvítězila. jedná se o uznávanou anketu, kterou volí sami hráči, v tomto roce se umístil na prvním místě v kategorii obchodní magnát, vítěze ostatních kategorií a informace o anketě samotné naleznete na stránce: http://browsergameoftheyear.com/
Nyní se už podíváme na hru samotnou, její název je Wewaii a pokud si tuto hru toužíte zahrát v českém jazyku, zajděte na stránku: http://aloha.wewaii.cz/
Jedná se o hru poměrně novou, hlavně co se hraní u nás týká, do hry je registrovaných pouze něco málo okolo 30 000 uživatelů – a to nebereme v potaz pouze uživatele aktivní, ale všechny. Hra je dle našeho testování vhodná pro milovníky léta, sluncem zalitých pláží a křišťálového, lehce chladivého moře. Pokud jste se už po těchto slovech ztratily ve svých myšlenkách někde hodně daleko, je tato hra stvořená právě pro vás. Hru stvořili naši němečtí sousedé, stejně jako Travian – Německo je zřejmě země webovým onlinovkám zaslíbená.
Tato hra se liší od zmiňovaného Travianu hlavně tím, že je bez cíle. To že hra nemá konec, může některé hráče odradit, na druhou stranu může rovněž některé hráče přilákat, jelikož to znamená, že hra není tak časově náročná. Když se jeden nepřihlásíte, můžete si být jisti, že vás ve 3 ráno nenapadne germánské vojsko vašeho souseda, a že vaše sklady surovin a sýpky nepřijede ve 4 ráno vyplenit římské vojsko ze stejné aliance. Ovšem hra je graficky a animačně propracovanější, což může být problém, pokud máte slabší počítač.
Hotelový manažer online
Ve hře se stanete majitelem a manažerem hotelu, který má na starosti naprosto všechno, jako ten skutečný: budete běhat od stavby hotelu k vyčištění pláže, vyřizovat rezervaci, vybírat klientelu a v neposlední řadě bude samozřejmě nutné hostuům zajistit jim zábavu, aby odcházeli spokojeni. Vše bude na vašich bedrech a věřte, že klienti vám nic nedarují, přesně jako ti skuteční. Toto různorodé chování zákazníků dodává hře na reakčnosti.
Kristýna Jahnová