Nedávno se sociální síť Instagram přehoupla přes 1,1 miliardu uživatelů. Existují stovky tisíc stránek značek, výrobců, obchodů a společností poskytujících služby spolu s registrovanými účty. Princip „zaregistrováním stránky získáme provoz“ moc nefunguje. Jediný způsob, jak přilákat pozornost zákazníků na profil společnosti: vytvořit osobitou značku na Instagramu a vytvořit unikátní (nebo snadno rozpoznatelné) stylové prvky.
Co patří mezi přidání obchodní značky?
Osobní přidání značky na Instagramu zahrnuje vytvoření vizuální sady nástrojů, které zajistí rozpoznání a slávu majiteli. Mezi další elementy korporátního stylu patří:
1.Profilový obrázek je hlavní obrázek, kde by se mělo vystavit logo nebo portrét (pokud se zabýváme přidáním značky na osobní profil). Doporučujeme: vysokou kvalitu, vyhýbat se špatně čitelným nápisům. Obrázek společnosti by měl mít logo (zejména, jde-li o typické a snadno rozpoznatelné logo) nebo symbol, kterým představíte, čím se společnost zabývá. Obrázek osobní značky by měl být velký portrét ve světlých barvách na neutrálním pozadí.
2. Popis je krátký odstavec textu (maximum 150 symbolů), kde musíte zmínit název (jméno), krátké shrnutí a informace o zboží nebo službách, slogan a kontakty. Též můžete vytvořit unikátní nabídku, nabídnout pohodlný způsob komunikace a zmínit typy dodání. Můžete též přidat dlouhodobou propagaci. Popis doporučujeme měnit jednou za 14 dní a sledovat reakci publika. Díky tomu dosáhnete optimálních řešení.
Návrhy na lepší vizuální design popisu: každou větu napište na nový řádek, použijte emoji a zarovnejte text na střed. Vzhled tlačítka „kontakt“ je dostupný pro byznys účty: můžete nastavit možnost rychlého zavolání nebo označit své sídlo na mapě.
3. Příbehy jsou připnuté příběhy s ikonami s designem ve stejném stylu. U byznys účtů slouží jako místo, kde uveřejnit další informace. Informace, které by měly být v historii byznys účtu se značkou jsou: FAQ, informace o nabídkách, seznámení se (aby i noví návštěvníci věděli, kde jsou), podmínky soutěží, promo kódy, hodnocení, tématické kategorie apod. Doporučuje se používat označení ve stejném stylu.
4. Obsah jsou obrázky ve vysoké kvalitě na účtu, které jsou stylizovány jedním způsobem, ladí s profilovým obrázkem a příběhy. Existuje jedno hlavní pravidlo: vysoce kvalitní autorské obrázky nesmí porušovat pravidla služby. Pokud mohou obrázky někoho pohoršovat nebo z estetických důvodů (například obrázky z kosmetické procedury), je lepší obrázky schovat do galerie za pěknou neutrální úvodní fotku (cover). Galerie může zveřejnit až 10 obrázků. Popisky obrázků by měly být ve stejném stylu.
5. Hashtagy jsou nástroje sloužící k rychlému vyhledání příspěvků, které obsahují název společnosti a tematická slova související s danou oblastí. Ke každému příspěvku se vztahuje limit 30 tagů. Doporučujeme používat tagy všech četností, včetně těch, které označují popis jméno popisu značky. Ale nespoléhejte se na ně jako na prvek propagace.
Jak vytvořit korporátní logo pro větší propagaci?
Očividně je profilový obrázek klíčovým elementem při přidávání značky k účtu. Jde o první věc, která přiláká pozornost. Klíčovými faktory úspěchu pro označení je unikátnost a úspěšné vizuální komponenty. Pokud je značka slavná, stačí ji použít jako rozpoznatelný korporátní element. Co by však měly udělat ty společnosti, které se snaží najít mezeru na trhu?
Můžete udělat obojí: profilový obrázek a příspěvky na svůj účet pomocí služby Logaster service. Pouze stačí zadat název společnosti (nebo stránku) v políčku na hlavní stránce a systém automaticky vybere možnosti přidání značky.
Ve pohodlném designeru můžete vytvořit slogan, vybrat potřebné barvy a motivy loga. Možnosti budou generovány automaticky. Stačí vybrat vhodné řešení. Logo je jedinečné: systém jej vytvoří na základě požadavků zákazníků. Zbývá pouze vybrat tarif a získat výsledek, který můžete použít.
Jak vybrat správnou velikost obrázků pro účet
Optimální výběr obrázku na instagramový účet spočívá v tom, že se zvolí velikost, kdy se obrázek nezkresluje a neztrácí jasnost. Požadavky na avatar a obsah příspěvků se ve feedu liší.
Optimální velikost profilové fotky
Požadavek na profilový obrázek na instagram je 110×110 pixelů. Navíc musíte vzít v úvahu jeho kulatý tvar. Můžete si vybrat i jiné rozlišení, v takovém případě však riskujete zkreslení a že nebude obrázek sedět.
Parametry publikovaných obrázků
Jaká je optimální velikost pro obrázky na Instagramu? Všechny parametry jsou standardizovány. Na sociální síti jsou k dispozici tři orientace nahraných obrázků:
- Standardní čtverec. Je vyobrazen na obrazovce ve formátu 600×600 pixelů. Pro komerční účty je doporučený formát 1080 × 1080 pixelů: jedná se o maximální velikost obrázků Instagramu pro zveřejnění ve feedu.
- Krajina (horizontální formát). Minimum (v pixelech) je 600×337, přijatelná možnost je 1080×607. Na většině zařízení se takový obrázek zobrazí bez zkreslení. Limitní parametr je 1920×1080.
- Portrét (vertikální formát). Minimum je 400 × 600, limit je 1080 × 1035
- Standard příběhů je 1080х1920 pixelů.
Proč jsou velikosti důležité? ?
Pokud nejsou parametry vhodné, služba je okamžitě změní automaticky. To může negativně ovlivnit poměry a obsah obrázku. Proto nabízí Logaster pohodlnou sadu na přidání značky pro sociální sítě: 5 možností vytvoření profilových log, příběhů a publikací včetně nezbytných parametrů a proporcí.
Jak zveřejnit portrétový obrázek nebo obrázek krajiny na Instagramu: tři kroky
- Klikněte na tlačítko přidat obsah v aplikaci.
- Díky výchozímu nastavení je formát obrázku čtvercový. Pro upravení klikněte na ikonu se šipkami v levém dolním rohu.
- Pokračujte při zveřejňování ve standardním módu.
Shrnutí
Velký počet uživatelů sociálních sítí je výhodou. Současně se však ale kvůli tomu lze jak s firemním, tak s osobním účtem mezi miliardami účtů ztratit. Přidání značky je příležitost upoutat pozornost cílových uživatelů.
Udělejte všechny prvky jedinečnými: profilový obrázek, popis, příběhy a publikace. Pomocí nástroje pro vytváření vizuálního obsahu nezapomeňte na funkce propagace obchodního účtu s přidáním značky:
- Držte se toho stejného stylu, používejte stejné filtry (ne více jak tři);
- Do každého obrázku publikace přidejte logo;
- Vyplňte popisky s korporátními fonty, takže je s postupem času budou lidi poznávat;
- Vytvořte tematické sloupky, kde bude obsah užitečný pro uživatele (hodnocení, nabídky, novinky apod.)
Vizuální komponenta je schopnost správně prezentovat účet a zvýraznit jej. Toto je první krok. Dále je důležité vytvářet kvalitní obsah a kompetentně ho propagovat.