Kromě vizitek a razítek existuje ještě poněkud širší pole prostoru, na kterém se dá prezentovat a šířit firemní identita. V tomto článku se podíváme na přehled méně tradičních nosičů, kde se dá vyobrazit logo akce nebo firmy, kterou chcete propagovat.
Trička
Konferenční a firemní trička asi znáte a už jste je určitě někde viděli. Co se týká praktického dopadu toho, když někde rozdáváte trička, měli byste vzít v úvahu to, pro jakou skupinu lidí jsou to trička a jak s nimi asi budou zacházet – řada lidí totiž takto zdarma získané oblečení používá jen doma nebo na zahradě, takže představa o tom, jak pochodují ulicemi davy s vaším logem hrdě vystaveným na hrudi je čistě iluzorní a je potřeba na to při plánování kampaně myslet.
Stany
V tomto případě se nejedná o trampské stany, které byste rozesílali po tábořištích – ale o stánky, které nachází využití v rámci různých promoakcí, typicky na venkovních festivalech nebo prezentacích výrobků. Zejména tehdy, pokud využíváte tohoto promočního kanálu často, stojí za úvahu vybavit váš stánek grafickou upoutávkou nebo logem – pak už stačí jen postavit stan a máte poměrně dobře viditelnou reklamu hotovu.
Sedací vaky
Jedná se o v poslední době poměrně populární součást nábytku, který se vyskytuje zejména v různých benevolentnějších openspacech nebo odpočívajících místnostech. Pokud máte nějakou takovouto místnost nebo třeba čekárnu pro zákazníky, vybavenou těmito sedacími vaky, stojí za úvahu vybavit je potiskem s vaším logem.
Vlajky
Vlajky nejsou vhodné pouze za účelem reprezentace státu. Existuje řada speciálních formátů, které se dají využít například při sponzoringu závodů nebo na ozdobu firemního sídla. Do této kategorie patří také tzv. roll-up bannery, což jsou stojany se srolovaným potištěným pásem, které slouží k prezentaci reklamního sdělení na přednáškách.
My jsme potřebovali být jako firma, která se specializuje na zdravou výživu, vidět hodně na začátku kalendářního roku. V době, kdy každý se sebou chce něco dělat. A potom hlavně také v červnu. A tak jsme si najali grafické studio, které se o všechno postaralo. Komplexní služby za super ceny, klobouk dolů před výkonem.
No, ono hodně záleží, co je to za kus oblečení a taky, jestli je to opravdu potřeba. Třeba mě docela naštvalo, že naše absolventské mikiny na sobě měly právě logo výrobce. Jako co mi je po tom? Platím si přeci mikinu s potiskem a o nějakou další reklamu na nich nestojím.