Tip na řešení kancelářského nábytku

Tým myHM design je specialistou na českém trhu na kompletní dodávky kancelářských interiérů, domácích pracoven, kvalitního sezení a celkového příjemného prostředí. V kanceláři nebo pracovně totiž trávíme často největší část z celého dne, proto musí být zařízena přesně tak, aby odpovídala požadavkům každého z vás. Nevíte, jak na to? Potřebujete poradit s výběrem? Neváhejte kontaktovat specialisty z této firmy, kteří vám rádi pomohou při řešení všech problematických záležitostí. Pomohou vám zpracovat nabídku individuálně přesně podle vašich požadavků, přání a finančních možností. Nad rámec běžných služeb navíc můžete využít nabídky nezávazného testování – můžete si vzít kancelářské židle na vyzkoušení  po dobu jednoho týdne, abyste zjistili, zda zrovna toto křeslo je to pravé a sedělo by se vám na něm komfortně. Kancelář totiž nezařizujete na pár týdnů, ale na několik let, proto je dobře výběr nepodcenit a řešit výběr opravdu svědomitě a ve spolupráci s odborníky.

kancelář

Kancelářský a sedací nábytek je zpravidla nejlepší pořizovat u renomovaných českých výrobců, léta testování různých řešení ukazují, že právě s nábytek od nich se dá dosáhnout těch nejlepších zkušenosti. Rodinné firmy, kde ještě existuje poctivé řemeslo jsou dnes opravdu tou nejlepší zárukou kvality. Co se týká problematiky toho, kde a co a má být umístěno, je potřeba bohužel říct, že laik bez orientace v tomto oboru velmi často udělá dost chyb, co pak zbytečně dlouhá léta vytvářejí horší pracovní prostředí a snižují efektivitu práce. Ideální je tedy namísto toho, aby si člověk hodiny lámal hlavu nad tím, kde a vůbec co mýt umístěno, využít odborných zkušeností a znalostí od expertů, kteří řešení zařizování pracoven a kanceláří denně.

Základní informace o myHM design

  • Spolehlivá firma s dlouholetou praxí v oboru.
  • Řešení i pro atypickou kancelář nebo netradiční požadavky, realizace i nestandardních kanceláří.
  • Kompletní poradenství ve výběru a ideálního rozmístění nábytku.
  • Služby poskytuje v okolí Liberce, Semil a Pardubic.
  • Standardní součástí řešení je vizualizace a 3D výstup.
  • Odborná montáž a následný servis.
Rate this post

2 komentářů k Tip na řešení kancelářského nábytku

  1. Naprosto parádní článek, který si rozhodně vezmu k srdci – zařizujeme teď totiž kanceláře na našem nově zvoleném sídle společnosti 🙂 Dále řeším odvoz kancelářského nábytku, protože na našich dodávkách zrovna měníme ložiska ( https://www.nakladnidily24.cz/vyhledavani/?string=lo%C5%BEisko+iveco ), a tak se nejspíš budu muset domluvit se známým, co vlastní autodopravu…

  2. Děkuji za inspirativní článek. Mně v předminulém roce pořádně překvapila pandemie koronaviru, kdy nám firma vyhlásila home office. Většinou pracuji na počítači, kdy se potřebuji pořádně soustředit. Takže jsem neváhala, nakoupila nábytek a pustila se do práce. Během víkendu se mi podařilo vytvořit funkční kancelář, kterou využívám do teď.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *